czwartek, 9 lipca 2015

Dobre wieści / Good news

Dobre wiadomości do mnie dochodzą na urlopie :)

Good news while I'm on vacation.

Po pierwsze moja praca Dla mechanika została wyróżniona w wyzwaniu Quirky Crafts: Quirky Rosettes. Zajęłam trzecie miejsce i w nagrodę otrzymałam dwa wybrane przeze mnie digistempelki od sponsora wyzwania: Stitchy Bear Stamps. Ponadto za niecałe 2 tygodnie pojawię się tam ze swoją kolejną pracą jako Gościnna Projektantka :)

First, my card For a car mechanic has been awarded in the Quirky Crafts Challenge: Quirky Rosettes. I won 3rd place and as a reward I could choose two digi stamps from the sponsor of the challenge Stitchy Bear Stamps. Moreover, I've been asked to be a guest designer in the next challenge in nearly 2 weeks.

Po drugie moja interaktywna kartka urodzinowa została wylosowana w wyzwaniu Daring Cardmakers. Sponsorem był sklep Ruby Rock-It a nagrody prezentują się rewelacyjnie i już zostały wysłane pocztą. Zobaczcie sami:

Second, my interactive birthday card has been drawn randomly in the Daring Cardmakers challenge, sponsored by the Ruby Rock-It store. The prizes look fantastic and they've already been sent by mail. Check this out:

 

Pozdrawiam wakacyjnie :)

Greetings from vacation :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz