środa, 10 czerwca 2015

Lavender Brown

Gdy zobaczyłam moodboard do nowego wyzwania Rapakivi jakoś trudno mi było sobie wyobrazić, jak mogłabym połączyć fiolet z żółtym i zielonym. Na pracach przykładowych wszystko oczywiście wyglądało pięknie. Ale podjęłam wyzwanie i wyszło całkiem sympatycznie :)
Papier Weekend: Friday z UHK Gallery, własnoręcznie wykonane róże na podstawie kursu, który znalazłam na blogu Scrapowy Pas Startowy, i żeby nie było zbyt poważnie i żeby było wiadomo, kto jest autorem - brokatowe listki, również własnoręcznie wycinane. Wyjątkowo użyłam gotowej tekturki, choć unikam gotowych elementów, żeby zainspirować początkujące dziewczyny, które nie mają maszynek, ani zbyt wielkich funduszy na kupowanie gotowych scrapków czy tekturek.





Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:


- Kartkowe ABC: Wyzwanie #12 - L jak Lawendowy
 
 - Retro Kraft Shop: Retromania 11

6 komentarzy:

  1. Tajemnicza. Życzę powodzenia w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolina jestem pełna podziwu: wszystko ręcznie wycinane! Różyczki są PIĘKNE! Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, taka nasycona :) Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory świetne, a różyczki przepiękne! Dzięki za udział w Retromanii! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam te czasy, gdy wszystko wycinałam ręcznie, więc tym bardziej chylę czoła za cierpliwość :) Różyczki wyszły fenomenalne! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop :)

    OdpowiedzUsuń