poniedziałek, 29 czerwca 2015

Zabawy nagrzewnicą

Choć do moich urodzin zostały jeszcze 3 tygodnie, nie wytrzymałam i wczoraj rozpakowałam nagrzewnicę i rozpoczęłam tym samym nowy rozdział w moim scrapowym życiu - embossing na gorąco. Zabawa przednia :) A oto efekty. Solenizant znów jest płci męskiej, ale udało mi się przemycić 3 cekiny, a do "poważnego" papieru z motywem drewna dodałam radosną, soczystą zieleń.





Kartkę zgłaszam do dwóch wyzwań:

- Pracownia Rękodzieła SZOK: Bingo (wybrałam koronkę, chipboardy i "drewniany" papier)

 

- ScrapGang: Wyzwanie #95: Pary (tym razem wybrałam koronkę i zieleń)

2 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, powstała prześliczna i bardzo ciekawa kartka.
    Dziękuję za udział w scrapgangowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń