piątek, 12 czerwca 2015

Shabby

Parę dni temu dowiedziałam się co to słowo oznacza i teraz mogę "zabłysnąć" ;) Kartka w stylu "shabby" (z ang. postarzony), a przy okazji pierwsze próby w robieniu plam. Zadowolona do końca nie jestem, ale klientka zachwycona, stwierdziła, że właśnie o to jej chodziło, więc kartka zamiast wylądować w koszu, jednak wyląduje na blogu ;) każdy ma inny gust, więc może jeszcze komuś się spodoba :)


Zgłaszam do wyzwania Projektu Wagi Ciężkiej: Róż z brązem
BANEREK DO POBRANIA

oraz do zabawy na blogu Majaleny:

9 komentarzy:

  1. bo pięknie poszarpać to trzeba umieć ;) a Tobie świetnie to wyszło! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i inspirujące wyzwania :)

      Usuń
  2. Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Co do mod podge:

    Ja mam coś takiego:
    http://www.sklep.inspirello.pl/produkt/2235/sklepik-decoupage-preparaty-inne-preparaty-zywica-jednoskladnikowa-szklaca-3d-mod-podge.html

    Polecam bo nadaje się do różnych prac, do robienia sztucznej rosy itp. :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Fajna :) I pierwszy krok do czegos nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka. Ja dopiero zaczynam swoją przygodę w tej technice, więc podziwiam każdego kto potrafi stworzyć coś takiego z kawałka papieru. Jak dla mnie Super!
    Dziekuje za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda na "naturalnie starą", super efekt ;)

    OdpowiedzUsuń